2010-01-26 kl. 22:11:16

Inköpslista Sthlm

Tänkte vara lite smart och skriva upp saker som jag vet att jag behöver så jag inte bara spontanshoppar ;)

» I.d. mineralsmink.
» Baslinnen i svart, vitt ev någon mer färg.
» Leggnings i alla möjliga former.
» Converse, antagligen svarta.
» Underkläder, speciellt strumpor!
» Smycken, kedjor & nitar!
» Oversize linnen&tshirts
» Skärp eventuellt
» Övriga SKOOOOOOR, ofc?
» Liten axelväska, gärna med nitar <3

» Twilight-böckerna!
» Klocka!
» Anteckningsblock/kalender.

Fyller säkert på under veckan.. Längtar till Stockholm!!! Ogilla att vi kommer vara helpanka på lördagskvällen..

Kommentarer
Postat av: Julia

jag är fan alltid fattig, haha :(

2010-01-27 kl. 18:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0