2010-01-28 kl. 18:39:15

Längtan

Åh herregud, slocknade i stort sett direkt när jag kom hem från skolan och vaknade nu.. Hela dagen borta, haha. Som tur var hade jag ju ingenting planerat iallafall, och samma gäller för kvällen. Riktigt skönt faktiskt, ska nog bara vara hemma.

På tal om ingenting: Fyyyyyyyyyyyyyyyyy vad jag saknar mina norrlands-kusiner :( Förhoppningsvis åker jag ju dit vecka 10, men det är ju sex hela veckor kvar?! (Typ, något sånt) Längtar så himla mycket. Fast sen så vet jag ju inte än om jag får ledigt, men det hoppas jag.. Har inte träffat dom sen i somras, sjukt längesen nu ju! Får abstinensbesvär..

En annan sak jag längtar till ääääär.... Guess what? RISBERGSKAAAA! Har lämnat in gymnasieansökan nu. 1 OP Risergska, 2 OP Plusgymnasiet, 3 OP Alléskolan (Haha? Var ju tvungen att ha något) Det är iallafall bara knappt ett halvår kvar nu. Helt sjukt, längtar så hiiiimla mycket! Tänker på sjuksköterskeyrket hela tiden. Drömmer drömmar om att föda/förlösa barn. HAHA sjukt, i know. Men sååååå mycket längtar jag!!!


OCH GRATTIS ISABELL ARTON ÅR IDAAAAAAAG!!!
<3

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Julia

op är kuuuuuung! kungkungkung!

2010-01-28 kl. 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0