2010-01-31 kl. 15:15:23

Stockholms-shopping

Sedan tänkte jag också berätta vad jag köpte igår.
Det blev inte så hemskt mycket, det blev tyvärr bara sex av dom tretton saker jag hade skrivit upp.. (+massa annat)

» Klocka 249:-
» Svart nitskärp 99:-
» Liten svart väska 259:-
» Krämvit oversize tshirtliknande 179:-
» Svart baslinne 99:-
» Nitarmband 39:-
» Flätat armband (redan borta) 15:-
» Läderarmband med två remmar 99:-
» Halvlång svart kofta 199:-
» Tofsar 19:-


Just nu är det det enda jag kommer ihåg, men har nog missat en del för jag spenderade mer pengar än så när vi räknade på bussen.


Det jag fortfarande vill ha är alltsååååå......

» Twilightböckerna
» Leggings
» Converse
» Anteckningsblock/kalender
» Underkläder
» Fler armband, ett nytt flätat!


Får väl fixa det i veckan eller något..
Det är ju faktiskt ingen brådska med Conversen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0