2010-01-17 kl. 02:44:55

swineflue

Jag börjar fundera på om det är normalt att vara så trött som jag är jämt.. ?
Igår när jag kom hem från skolan somnade jag och sov i några timmar mitt på dagen. Idag vaknade jag vid ett, åkte till Hallsberg och lyckades somna så fort jag kom hem igen. Även då i några timmar, jag vaknade runt nio. Nu är jag lika trött igen?! Vad händer? Jag brukar alltid vara nattugglan, men nu har jag fått kämpa för att vara vaken..

Och så börjar jag bli sjuk igen också..
Kan ju vara därför jag är så trött? Snorar och hostar, men förhoppningsvis har jag ingen feber. Och pga av det har jag fått ställa in morgondagens planer också :( Skulle till Marieberg med Erik och hans familj, men har ingen lust att smitta ner dom, och jag kommer antaglien vara helt slut så det kändes bäst så.

Förresten så såg jag och Erik på en Wallander film som var 3,5 timmar lång.
Den första som gjordes. Hur tänkte dom där liksom? Den fortsatte i en timme efter att dom hade löst fallet.. Hm, weird. Dålig var den iallafall, enligt mig. Inte enligt Erik. Det var extrapris på Ica så vi köpte tre stycken, jag hoppades verkligen att inte dom andra var lika långa. Den ena var 4 timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0