2010-07-31 kl. 17:57:01

Angry girl

Jag är så jävla trött på det här nu, vafan gör jag för fel? Fortsätter det såhär vill jag aldrig mer se dig igen. Aldrig. Synd att du aldrig kommer fatta det bara. Jävla idiot.


Ska alldeles strax hem till Erik tror jag, sedan blir det hem till Wictor och kolla på när dom kopplar in ljudet i Wictors bil.. Jaaaaa jätteroligt! Funderar allvarligt på att ta med Angelicha in till stan istället, synd att jag är så jävla feg bara. Nån som vill köra? Näe, that's what i thought. Längtar så jävla mycket tills jag blir arton och får mitt eeeeeeeeeefterlängtade körkort! Bara typ sju månader kvar nu? Tror det iaf. Orkar inte bry mig om att räkna, whatever, vem fan bryr sig ändå? Skitsamma, drar nu, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0