2010-07-28 kl. 00:24:38

Girls night out

Är egentligen astrött och ska typ sova men måste bara göra en kvick uppdatering.

Har haft världens bästa dygn med Sarah och Julia. Vi lagade som sagt tacos, spelade spel, kollade på film, partade, dansade, fiskade och som pricken över i fick jag mig en ny frisyr och hårfärg också. Komplett sommarlovskväll med andra ord!

Det toppades med häng ute i Odensbacken hela kvällen med massa tjejer, asmysigt!

Dagar som dessa måste helt klart göras om! Slänger upp lite bilder när jag är hos Erik eftersom jag bara har min gamla skruttdator här som kommer bli överhettad och dö snart..

Nu ska jag sova för imorgon ska jag till Hallsberg, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för världens bästa dagar, PUSS

2010-07-28 kl. 14:20:41
Postat av: Sarah

det var hur kul som helst! och ska absolut göras om :D <3

2010-07-29 kl. 23:28:03
Postat av: Emremelisa

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-17 kl. 08:24:26
URL: http://emremelisa.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0