2010-07-19 kl. 19:31:21

Going crazy

Var och såg Eclipse igår, typ den underbaraste bästa filmen någonsin <3

Iallafall, jag hade fått för mig att Breaking Dawn skulle komma nu i höst, men NEEEJ den kommer November 2011 :'( What the fuck?! I två delar dessutom, så det blir två filmer till.. Det är väl bra men orkar inte vänta så länge!!! Twilight serien är typ den bästa någonsin, håller på att läsa första boken och nu när jag skippade extragrejen innan själva boken börjar så är den typ den bästa boken också. Ååååh jag orkar inte vänta... Så fort jag får hem min nya dator från Erik så ska jag ladda ner allihopa på nytt och se dom typ varje dag i ett och ett halvt års tid.





Böckerna.
Måste köpa Breaking Dawn!!! På engelska kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0