2010-07-31 kl. 01:29:01

I just don't get it

Nu känner jag mig sådär äckligt ensam igen.. Inte för att jag just nu faktiskt är helt ensam på väldigt länge, utan mer mentalt.. Eller vad man ska säga? Fattar inte. Vad är det för fel på mig?


Min kväll slutade iallafall hemma hos Isabell och Sophie med lite people, kollade på film, snackade och kollade på ännu en film. Great början på helgen som förhoppningsvis keeps getting better. Imorgon blir det antingen killhäng hos Wictor (som tur är har jag min finaste med mig), eller så träffar jag kanske några tjejooor och myser eller något. Only time will tell. Nu ska jag iallafall läsa bloggar, Ljudet av ditt hjärta (älskar den ♥) och sedan sova. Nattipuss!

Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2010-07-31 kl. 15:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0