2010-07-25 kl. 22:27:26

I-landsproblem

Jaaaaaaa, jag vet att jag går händelserna i förväg pretttttty much now, med tanke på att jag inte vet när eller ens om jag får någon lägenhet. Men om/när jag får det kan jag fan inte bo ensam! Måste ha något slags sällskapsdjur, haha. Problemet är att jag inte hittar något jag vill ha, förutom ett som jag inte kan för jag har inte den tiden :( Hjäääääälp mig! Skulle vara roligt med ett lite annorlunda djur, som inte alla har.


Hund vill jag ha SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket, men det har jag som sagt inte tid för.

Katter
tycker jag inte så mycket om, men i värsta fall antar jag att det får bli en sådan. En nakenkatt kanske? Dom verkar ascoola, lite läskiga kanske till och med.

En iller har jag alltid viljat ha, men läste på internet och det verkade lite halv jobbigt, dels för att dom nästan aldrig blev 100% rumsrena utan snarare endast 70% och det sker olyckor med jämna mellanrum, men känns liiiite lockande ändå. Några olyckor kan man väl stå ut med? På gott och ont finns det inte många som har illrar. Ganska speciellt och intressant djur, men det gör det svårare att hitta en uppfödare. Finns inte en jävel på blocket. Sadface..

Kanin
, hur tråkigt? Har haft över trettio kaniner under min uppväxt och är ganska trött på det nu.

Hamster
? Hej ihjältrampad inom en vecka. Dock var Nogger bäst <3

Marsvin
har jag aldrig haft och aldrig varit intresserad av. Guess the story ends there?

Har små funderingar på en chinchilla också, men dom behöver en baotabur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0