2010-07-29 kl. 00:04:18

Intense

Lite halvdålig update här kanske men det kan bero på att det senaste dygnet har varit minst sagt intense.

Jag hann bara vakna imorse innan det var dags att bege sig till Hallsberg för att äta trerättersmiddag, vidare in till stan för att skälla lite till på Net on net och jag har nu köpt ännu en ny mobil, tillfällig. Jävla värdelösa skitställe det där. Fick iallafall pengarna tillbaka för den mobilen jag köpte innan jag åkte till Norrland, och förhoppningsvis kommer jag få pengar tillbaka för Samsungen också. Hej iphooooneeee, säger jag bara!!! Ingen mer skit Sony Ericsson eller äckel Samsung, än mindre Nokia!

Iallafall, back to the subject, efter det blev det hem och äta våfflor, sedan glasscafé och till sist en till sväng till Hallsberg för att kolla på Höga nattljus, blommor som slår ut på kvällen bara, asfina! Och för att toppa denna dagen kom Erik med toast förut, så nu är jag minst sagt mätt! Haha, ska glo på Scrubs nu och kolla hur mycket en iPhone skulle kosta. PUSSSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0