2010-07-04 kl. 00:48:31

Nighty

Jag borde kanske inte sitta uppe vid datorn nu, meeeeen jag är trots allt helt ledig imorgon så det kan jag väl unna mig kanske. Eller? Måste läsa ikapp alla bloggar.

Kvällen har spenderats inne i stan på Rix FM Festival, helt okej faktiskt. Även om jag kanske inte tyckte det under tiden.. Men såhär i efterhand kändes det ganska skönt att sitta på en bänk vid havet i slutet av kvällen.

Innan det gick vi på stan och jag fick med mig både det ena och det andra hem, bland annat en himla massa kläder. Var på Josefine-shopping-humör, som aldrig är bra. Bränner alltid upp liiiiite för mycket pengar. Idag blev det en tubklänning, ett par jeansleggings, en tubtop, ett par leggings, en namnpenna (för ynka 1 kr!) och ett vykort. Tror jag. En ny rakhyvel också, och en kofta! Men that's it sen tror jag.

Aja, bäst jag sover nu. Imorgon vankas kalas för Ellabella. Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hehehehe ooops

2010-07-05 kl. 01:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0