2010-07-19 kl. 20:43:23

Random

Sitter och undrar hur fan jag ska kunna sova inatt. Råkade ta en powernap som varade i ungefär tre timmar.. Btw får man säga powernap om man sov i tre timmar?

Var på Net on net idag och lämnade in min mobil på lagning igen efter att inte ha använt den at all! Och cp-personalen där kan inte ens få låta mig lämna tillbaka den, åh blir tokig.


Imorgon blir det iallafall staden med Victoria, längesen så det är uppskattat :) Ska försöka hålla mig från att köpa någonting, försöker spara pengarna tills vi åker till Varberg då jag inte tror att jag kommer hinna få in lönen innan dess. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte komma hem tomhänt.. Och nu när jag tänker på det så är jag faktiskt i akut behov av skor! På riktigt nu alltså, har bara mina Converse och massa klackskor, men inga platta sandaler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0