2010-07-20 kl. 17:35:24

Reashopping

Kom precis hem från en perfekt shoppingdag med Victoria!

Fick äntligen med mig mina älskade klackar från Monki som jag har dregglat över sedan dag ett. På 50% rea dessutom, 250 kr, som hittat! Sedan blev det ett vanligt svart basic Gina Tricot linne, 99 kr. En stor oversize tshirt, också från Gina Tricot, 149 kr. En klänning från...... Gina Tricot! 199 kr. En liten axelbandsväska från Accent, 50% rea, 149 kr. Och slutligen två vanliga svarta basic leggings från Bikbok, 149 kr för båda, ett riktigt kaaaap alltså. Jag är sååå nöjd!

Så nu har jag försökt spara det sista och ha med mig till Varberg, där det kommer bli äta ute i stort sett varje dag och så ska vi som sagt till Ullared också, och då ska jag go craaaazy!


... rubriken då? Insåg just att bara två av sakerna var på rea, men what the hell. Min blogg, mina rubriker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0