2010-07-10 kl. 11:13:21

Saturday

Är hos min älskling nu, som jag har saknat honom!
Jag kom egentligen hit igår, men har bara inte orkat och/eller brytt mig om att uppdatera. Jag fick även med mig hela tjocka släkten hit och Ella och Lovisa blev buddies efter x antal timmar i poolen. Är antagligen minus en moped och plus lite pengar snart också, wohooo! På kvällen blev det grillat kött, champinjoner och grönsaker och jag och Lovisa hann med en liten photoshoot på henne och hennes häst när dom körde och posade och lite sånt. Idag blir det förhoppningsvis ommöblering i våran lilla stuga också, välkommen efterlängtade dubbelsängen! Hoppas den får plats..



PS 1 - Jag kom in på Omvårdnadsprogrammet på Risbergska, Sarah ocksåå!
PS 2 - Vi ska snart åka till Hampetorp och plocka jordgubbarna som egentligen inte skulle komma! Och Lovisa har redan plockat ca 100 liter!
PS 3 - Vill köpa ett Macroobjektiv till älsklingskameran, men ska vara förnuftig och börja med närbildslinser för 350:- instead of objektiv för 5000:-

Kommentarer
Postat av: Julia

visste ju såklart att du skulle komma in, men grattis :D<3

2010-07-11 kl. 12:35:09
Postat av: Sveinsophia

Great site, keep up the good work!

2011-08-02 kl. 08:29:49
URL: http://sveinsophia.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0