2010-07-15 kl. 21:31:49

Shoppingrunda

Sorry för dålig uppdatering, men annars har jag varit riktigt duktig den här veckan :D

Det råkade visst bli en heldag på stan med Jessica, var inte hemma förrän runt fem. Var på Netonnet och gjorde bort mig rejält iallafall, stog och tjafsade med någon i Kundtjänst om att jag ville hämta min mobil (SOM BTW INTE FUNKAR!!!) från lagningen och han sa att det inte fanns registrerat.. Efter att jag har stått där i en kvart så går jag och får sedan reda på att den redan var uthämtad.. Oppss..

Efter det hann vi med en lunch på Rosali's och sedan blev det en sväng till Rusta sådär för skojs skull.

Nu sitter jag och finaste älsklingen och kollar på World Trade Center så vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0