2010-07-14 kl. 01:13:03

The Proposal

Mmmmmm, min och Erik's present (SodaStreamer) till Odd var nog den bästa på länge.. Den kom riktigt lägligt också, mitt i torkan. Har precis gjort lemon/lime dricka och det behövdes nog.. Så sjukt varmt! (Ja, jag har behov av att skriva det i varje inlägg) Skönt att det kom en åskskur förut iaf, nu kan man andas igen!

This night har spenderats hemma hos Jessica, på Statoil och slutligen hos Johan. Åh kom på att jag köpte en pingvinstång som jag har kvar.. Inte för att jag behöver den, efter kaffe, korv, godis, räkbaguette, wienerbröd och ännu mer kaffe.

Menmen, kollade iallafall på filmen The Proposal, sjuuuuukt bra! Älskar Sandra Bullock och Malin Åkerman, kan inte bli annat än succé (trots att Malin Åkerman bara hade en biroll..). Utan tvekan fem av fem toasters, skulle inte tveka att se den igen. Jag till och med grät en skvätt.. Men det är väl för att jag är en pussy antagligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0