2010-06-22 kl. 02:08:40

Dilemma

Funderar än en gång på att flytta. Skaffa en lägenhet i Örebro nu när skolan börjar och allt.. Jag tror allting skulle bli så mycket enklare då, inte minst med skolan i alla fall. Men det är ett sånt stort steg, skulle jag klara av det? Klart jag skulle om jag bara gav mig fan på det, men kommer jag göra det? Hur skulle det fungera mellan mig och Erik? Om det ens skulle fungera.. Jag vet iallafall att jag skulle ha mer tid att göra viktiga saker, som tex skolarbete. Eftersom jag känner betydligt mer folk här än i stan så skulle jag få mycket mer "dötid" att plugga på. Här är det fullspäckat schema jämt, oftast väldigt stressigt.

Ueääwh, orkar inte tänka mer. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0