2010-06-26 kl. 18:36:03

Intense

Jag tror på allvar att dom senaste tre dagarna har varit dom mest intensiva någonsin.

Torsdag.
Åkte upp till Emma och red, kom kanske en km då hästen inte ville som jag ville och började bocka och sparka och det hela slutade med att jag fick mig en rejäl hjärnskakning och x antal sår/blåmärken/bulor/diverse. Ett tag trodde jag till och med att jag hade brytit ett revben.. Hehe. Hjälmen sprack och hästen stack men det var bara på't igen. Såhär i efterhand känner jag att jag borde ha åkt in till Akuten, men just då tänkte jag bara skitsamma, jag överlever. Trots ett blint öga.

Fredag. Cyklade helvetesvägen upp till Hällebo för att ha asroligt hela kvällen, fram tills helvetesnatten började. Vi skulle sova i tält, men så fort jag la mig gjorde sig gårdagens lilla incident påmind. Ont i hela kroppen, iskallt och ja allmänt fucked up kom vi fram till att cykla hem kl 05.30 på morgonen, efter ca 3 km fick jag punktering och det hela slutade med att vi gick typ en mil ända hem till Erik. Nu kan jag skratta åt det, men då ville jag fan bara lägga mig ner och dö.. Haha, aja det var en upplevelse utöver det vanliga så att säga. Hemma var vi väl ungefär 08.30. Ja, vi gick snabbt.

Som tur är har vi haft dagen på oss att pusta ut så ikväll blir det pizza & film-mys och bara ta det lugnt och gråta en skvätt för att jag åker bort i två veckor imorgon. Örnsköldsvik, here i come!

Kommentarer
Postat av: Didrikragne

Great site, keep up the good work

2010-12-22 kl. 15:03:37
URL: http://didrikragne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0