2010-06-01 kl. 22:44:12

Random

Sooooryyyyy, har inte haft tid att uppdatera. Blev kvar hos Isabell över natten. Innan det hängde vi hos Hanna, as usual kanske man skulle kunna säga.. Och likadant blev det ikväll haha.

Var på Marieberg förut och shoppade. Innan vi gick in sa jag åt Isa och Emma att dom skulle stoppa mig om jag tänkte köpa något annat än en väska, ändå kom jag ut med ett par leggings, två par strumpbyxor och två tubtoppar. Aja, nu har jag något lite finare tills imorgon iallafall. Imorgon = SKOLAVSLUTNING! Så jävla skönt. Emlan kommer också, ska bli såååå kul!

Och så var det Krampen idag/igår (?) också, nästa år får jag vara meeed :D

Slutbetyg i Svenska A = MVG
Slutbetyg i Engelska A = VG
Slutbetyg i Matematik A = troligen MVG
JAG ÄR NÖÖÖÖÖÖJD! Har aldrig gått bättre i skolan, och imorgon äre SOMMARLOOOOOOOV!

Eh, konstigt inlägg kanske men SKITSAMMA jag är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0