2010-06-02 kl. 17:06:13

Thank u

Usch nu mår jag så dåligt så jag vill bara gråta, igen.. Hehe. Hade skolavslutning idag och jag har aldrig känt mig så jävla.. a jag vet inte. Jag grät inte ens när jag slutade nian, då jag hade haft mina lärare och min klass i tre år men NU när jag har haft mina lärare ett år, och en del av klassen bara ett halvår så börjar jag störtböla.. Jag vill verkligen inte sluta, om jag kunde skulle jag fan gå kvar i YF09A och skita i alla andra planer. Jag och Helen stog och grät ikapp i korridoren efteråt, fyfan vad jag kommer sakna henne mest av allt! Så sjukt bra lärare alltså, hon är fan mer som en vän än en lärare.. Sånt jävla stöd <3 Men om jag inte visste att jag kommer tillbaka om ett år så vet jag nog inte vad jag skulle ha gjort..
Tack för det här året iallafall, i'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0