2010-06-22 kl. 12:47:51

Tidsfördriv

Visste ni..

att jag vill köpa en hund?
att jag har astråkigt?
att min senaste kyss var supermysig?
att jag lyssnar mycket på good times - roll deep?
att jag funderar på väldigt mycket?
att jag pratar ganska mycket?
att jag inte gillar dig för tillfället?
att min första riktiga kyss var med en kompis storebror?
att jag avskyr när folk snackar bakom ryggen?
att kärlek är det finaste som finns?
att jag gillar sims tre?
att jag är förälskad i erik?
att sist jag grät var till dear john?
att min mobiltelefon är billig och tillfällig?
att när jag vaknar på morgonen somnar jag alltid om?
att innan jag går och lägger mig gör jag hundra onödiga saker och kommer i säng på tok för sent?
att jag just nu tänker på hur jag ska göra i höst?
att i morgon kommer jag antagligen vara hos erik?
att jag hoppas allt förändras?
att jag verkligen vill flytta?


Nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0