2010-06-23 kl. 22:20:22

Tonight

Min kväll slutade i Asker på glasscafé och fyyy vad gott. Cyklade dit med Julia, Pontan och Marcus och cyklade därifrån (jag cyklade dock åt andra hållet... hehee) med Julia, Pontan, Marcus, Johanna, Anna, Jesper och Johannes. Kan säga att vi förökade oss under kvällens gång.. När vi gick ifrån vårat bort stog det 15 glass-skålar kvar efter oss, inge pinsamt hehe.

Nu är jag kvar i Asker men hos min älskling, blodsmaken i munnen efter Askersbacken var fan enorm. Åhhhh efter två glassar var jag mer än proppmätt, och lite as-hög-back-cykling efter det var ju som pricken över i:et må jag säga! Jag var inte alls spyfärdig..

Nu står Accepted på så vi ska väl se färdigt på den och sedan sova antar jag. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0