2010-03-31 kl. 13:07:41

Ändrade planer

Det blev ingen ridning idaaaaag :( Förhoppningsvis imorgon istället, har inte fått tag på Martina men jag tror hon fortfarande är sjuk.. Hoppas det inte är allvarligt bara.

Istället blir det.. ? Jag har inte en blekaste aning. Jag vill uuuuuuut. I det fina vädret. Och fuck. Jag har glömt bort att jag kanske skulle träffa Erik, hahaha. Aja, ringde nu och han svarade ändå inte, då får han skylla sig själv.. Funderar på att duscha nu, sedan ta cykeln till Julan eller något. Fast det vet hon inte än.. Men det lär hon väl märka isåfall.

Får se hur det blir, ska fundera på det under ett avsnitt av Ellen DeGeneres. Som förövrigt suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0