2010-03-01 kl. 15:20:19

Bad day

Har nog aldrig haft en sämre dag! Jag är så hiiiiiiiiimla arg.

Imorse när jag skulle till bussen så orkade jag veeeeerkligen inte gå så jag fick den briljanta idén att köra dit istället. Sagt och gjort, när jag väl fått bort all snö och backat ut så åker jag iväg och ska upp för en liiiiiten liten uppförsbacke. Tror ni jag kommer upp?! Nej, det gör jag inte! Försöker väl i en ca fem minuter iallafall, till slut får jag backa ner för hela backen igen och enda ner till korsningen och ta en annan väg.

När jag kommer fram till den oskottade parkeringen går precis en buss, också kul. Kliver ur bilen och går och ställer mig vid busshållplatsen iallafall, när jag står och väntar på bussen ser jag hur det kommer en traktor som ska ploga parkeringen. Eftersom att jag kom innan den så skottar den självklart in mig. Roligt.

En kvart försenad kommer iaf bussen. I Ekeby-Almby kör 07.40 bussen om min buss (07.10), kommer en halvtimme för sent till Estetisk verksamhet där vi har bild, med Lisbeth. Det räcker väl att säga så?

Sedan nu när jag skulle hem från skolan, ja det gick väl bra. Men när jag kom fram och skulle köra hem så har jag ju bara tre dm snö att skotta bort innan jag kommer någonstans. Fick bort det som behövdes och ska åka iväg. Tror ni jag kom iväg dårå? Nej, varför skulle jag göra det för? Då får jag stå som en idiot och gunga på hela bilen inte en, inte två utan tre gånger för att varje gång jag kom loss kom det en till snöhög bakom! När jag väl kommer hem så är inte uppfarten skottad heller. Vart är Lars när man behöver honom, hallååååååå?!

Jo, tro på fan att jag sparka ner tre lådor nu också!

Kommentarer
Postat av: Berntkatharina

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-12-13 kl. 11:44:17
URL: http://berntkatharina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0