2010-03-29 kl. 01:15:44

Förlåt mig

I'm sorry for dålig uppdatering idag, och kanske eventuellt hela helgen. Men jag har bara suttit och nötat körkortsteori i princip hela dagen. Träffade älsklingen en sväng och sedan kom även Johanna och Julia, men utöver det - bara körkortsteori, sjukt bra!!! Vill bli arton nuuuu.. Aja, bara elva månader kvar. Heheeeeee.

Nu ska jag snart sova för imorgon blir det upp tidigt, har mycket att hinna med. Ska först upp till Martina och ta en ridtur, efter det blir det att stressa hem och duscha osv, för att sedan skynda oss iväg till bussen som ska ta oss in till stan. Vi ska nämligen till Mickis, Martinas syster, och beställa lite Mary Kay-smink. Och så ska vi på stan innan det också. Har hittat killerheels på Din Sko som jag vill ha.. Suprised? Didn't think so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0