2010-03-30 kl. 22:26:45

Greeeeeeat day

Det var något jag tänkte att jag skulle blogga om förut för jag var så himla glad, och nu tänkte jag berätta att jag hade helt glömt bort det. När det helt plötsligt slår mig. Jag har fixat sommarjobb! Jag och Martina ska ta hand om hennes pappas kiosk i Hampetorp under sommaren. Det kommer bli så hiiiiiimla bra! Kommer ha henne med mig varje dag, tjänar sjukt bra och asroligt jobb överhuvudtaget. Jag längtar!

Förövrigt har den här dagen varit helt underbar. Vid tio åkte jag upp till Martina, vi tog en ridtur och båda hästarna var sååå duktiga. Hehe, hästnörden själv. Men det var så himla härligt! Jättefint väder, hade solen i ryggen hela tiden.

Efter det slängde vi oss in i varsin dusch, och åkte sedan till Marieberg och shoppade påskägg till Erik och Oskar. Jag kan nog sätta precis vad som helst på att Erik har det mest värdefulla påskägget i hela Östernärke. Tänker inte ens berätta hur mycket det kostade, men det var fyllt till bredden med godis, kläder och lite annat småplock. Ett ägg på 35 cm i diameter. Kan ni tänka er hur stort det är?! Kunde inte vänta till helgen heller så han fick det redan idag.. Hehe. Blir så glaaaaaaad när han blir glad! Min älskling ♥

Som pricken över i:et ligger gymnasieansökan på köksbänken när jag kommer hem. Im i'n, and i'm happpyyyyyyy! Usch, det börjar komma så nära nu så det är nästan läskigt.. Även fast jag redan har gjort det en gång innan. Jag kommer sakna min gamla klass något så sjukt mycket, vissa iallafall. Och lärarna, jätteemycket! Speciellt Helen. Och skolan, men den kommer jag ju tillbaka till 2011. Och det bästa av allt? Får ta studenten med både Sarah och Emelie! Så himla kul att vi tre får ta tillsammans, efter som ingen av oss egentligen skulle det.

Kommentarer
Postat av: Julia

åååååh vad glad jag blir för din skull! :*

2010-03-31 kl. 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0