2010-03-21 kl. 20:05:40

I did it

Har inte bloggat på en vecka nu, känns konstigt. Tror inte jag har hållit upp så länge utan att ta bort bloggen (och då gör jag till och med en ny hemlig).. Anyway, fick lite blogg-abstinens nu på slutet.. Men en vecka klarade jag iallafall, rekord!

Mycket (?) har hänt sedan sist. Har varit uppe hos Martina och ridit, har varit på Marieberg, har firat Wictor och David.. Och ja, det var väl allt. Inte speciellt mycket då, men iallafall.

Och idag har jag skjutsat hem Erik, legat i sängen och till slut varit ute och träffat Martina en sväng. Det var trevligt trevligt och nu sitter jag framför tvn igen. Slökollar på How i met your mother, tror jag. Har precis ätit en räksallad, ska snart äta en apelsin. Känns som en helt okej söndagkväll. Ingen skol-ångest heller faktiskt. Jag längtar till musiken imorgon, bara för att det är så sjukt kul. Och för att jag får träffa Sarah, och Martina som jag ändå har träffat idag. Och igår. Och i fredags. Och så kan jag fortsätta länge..

Och nu: ett bad tillsammans med Vecko Revyn & en apelsin. Puss!
Och bullen: bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi snart så! :*

2010-03-21 kl. 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0