2010-03-08 kl. 21:23:45

Mååååndag

Som sagt, jag lever! Jag vet att det har blivit lite mycket dålig uppdatering på senaste tiden, men har inte tid att klämma in någon bloggning mellan allt lek och bus med kusinerna. Ska uppdatera mig lite nu tänkte jag, ett lite längre inlägg som får räcka tills jag har tid nästa gång!

I söndags till exempel, då var jag hemma hos kusinerna Linnea, Isabell, Christian och Elias. Vi grillade (?!), spelade Twister och mös. Senare på kvällen gick jag och Linnea till Irene, Emelie och Agnes där det blev lite kvällsfika och en spontanklippning för allas utom Linneas del. Klippte upp mitt hår lite så det ser fräschare ut nu, skönt.

Idag har vi varit på stan. Och när jag säger vi menar jag Linnea, Isabell och jag. Tog bussen in vid tolv och då blev det lite shopping, french hotdog och lite shopping till. När vi kom hem åt vi och efter det färgade jag Linneas hår. Har tyvärr inte sett resultaten än då jag skulle dra mig därifrån.. Men det blev nog bra, lite rödaktigt sådär.

And tomorrow hade jag tänkt hälsa på alla småkusinerna, men dom har haft magsjuka i sin familj (+ hela lägret som dom var på) så det blir inte så. Och så ska jag på kalas för ingen mindre än mig själv på kvällen, och det vore ju förargligt om jag missade mitt eget kalas! Åker nog till dom på onsdag istället.

Ska försöka hitta lite bilder på det jag köpte idag, orkar INTE fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0