2010-03-22 kl. 17:08:58

Marieberg

Åkte in till skolan för att upptäcka att jag bara hade en enda lektion. Så efter det drog jag och Martina upp på stan och åt på La Baguette och det blev sedan en liten spontantripp till Marieberg med henne och Oskar. Hittade inget speciellt, så vi åkte hem runt två igen. På tal om spontantripp, drog till Vingåker med dom häromdagen också. En sväng på Factory Outlet blev det. Inget köpt där heller.

Ikväll var det planerat filmkväll med Erik, Martina och Oskar men så blev det inte tyvärr :( Får väl ta det en annan dag. Istället blir det nog bara mys med min bästa älskling. Men nu är det väl bäst att jag gör mig iordning lite.. Ska åka om en halvtimme ungefär. Är ledig imorgon också fyyyyyy vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0