2010-03-08 kl. 21:33:10

Ofc

Självklart finns det inte bild på någonting när man väl vill det, det är väl ovanligt?
Det blev iallafall tre par Pieces-trosor, jag vet. Hur otippat var inte det? Och två linnen från Gina Tricot. Ett sånt här grönt med nitar vid urringningen och sen det här svarta partylinnet med kedjor på. Bullen, du vet. Till min glada surprise fanns den här i Örnsköldsvik. Dock fanns inte mina älsklingsleggins! Bara måste ha dom. Men eftersom dom inte finns här så måste jag vänta tills jag kommer hem och varför skulle dom finnas kvar då liksom? Ajuste, sen köpte jag en lite halvkort "prasslig" jacka/tröja. Typ som den från Gina som alla hade förra sommaren, fast hundra gånger snyggare! Från Vero Moda.

Kommentarer
Postat av: Julia

fan va snygggggtt! du är också rätt snygg :*

2010-03-08 kl. 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0