2010-03-09 kl. 15:20:58

Oh my god

Jag har precis blivit släpad bakom en häst..
Skulle leda Lydig som han så vackert heter, men det känns som att Olydig skulle passa honom bättre. Så när vi har gått en bit börjar han bråka med mig och jag smäller till han några gånger för att han ska sluta. Men tror ni han slutar? Nej. Han börjar springa istället. Med honom i ena änden av grimskaftet och mig i andra flyger vi fram genom Östansjö. Självklart är jag dum nog att ha på mig Ugg's och dom har ju inte mycket till mönster under, så jag glider fram som på ett par vattenskidor ungefär. Jag kan ju inte släppa heller för då drar han ju antagligen därifrån. Men till slut stannar han iallafall, efter det bytte vi häst och jag gick inte i närheten av honom något mer.

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahahahhaha, det hade jag SÅÅÅ gärna velat sett xD

2010-03-11 kl. 15:11:18
URL: http://victoriaajohansson.blogg.se/
Postat av: Tiniuskatharina

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 kl. 12:54:03
URL: http://tiniuskatharina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0