2010-03-03 kl. 22:45:41

Seventeen

Tänkte bara tala om för er att jag har fått väääääääärldens finaste silver-halsband av världens bästa älskling! Det är som två hjärtan i varandra, jättefint! Kommer aldrig ta av mig det. Sedan så fick jag också presentkort på Kicks av honom, och en jättefin verkligen sjukt snygg tavla och en mugg av Camilla, Henrik och Lovisa. Jättefiiiiint! Jag är så nöjd. Ska inviga muggen nu btw.

Ska skriva upp också vad jag har fått och av vem, vill komma ihåg det haha.
Kommer säkert glömma något också, det blir pinsamt.. Well thank's everybody!


Erik

Silverhalsband och presentkort på Kicks
Camilla, Henrik & Lovisa
Tavla och mugg
Mormor & morfar
Pengar
Evy
Pengar
Odd
Pengar
Anette & Ella
Presentkort på Gina tricot, värmeskydd till håret
Oscar & Nathalie
Presentkort på Gina tricot
Martina & Lisis
Presentkort på Kicks och bio
Stefan & Kristina
Pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0