2010-03-30 kl. 00:32:38

Shopping var det ja

Och det blev det minsann också.. Det första vi gör när vi kommer in till stan är att äta mat, på Kina Muren såklart. Efter det vandrar vi runt lite i affärer och går lyckligt nog till slut till Din Sko och kollar lite, det hela slutar med att jag kommer ut med ett par helt sjukt snygga icke-killer-heels (som tur var). Såklart. När vi sedan är på Monki dröjer det inte heller länge innan jag hittar ett par skor. Fick dock inte köpa dom för Martina, och inte heller dom på Scorett.. Fast det hade nog ändå inte min ekonomi överlevt, hur mycket jag än hade velat.

När vi kom till Mickis blev det dags att prova smink och ansiktssprodukter. Det hela slutade med ett kalas på 1750 kr. Helt okej. Men det är nog helt klart värt det, jag testade allt innan och allt var helt underbart. Även fast jag sa innan vi kom dit att jag skulle handla för absolut max 1000 kr. Men icke. Köpte eye makeup remover, rengöring för hela ansiktet, fuktkräm, foundation, puder, puderborste, mascara och en concealer. Det var nog allt, tror jag.. Längtar såååååå tills det kommer, ansiktet blev så sjukt fräscht!

Så ja, idag har jag spenderat klart mer pengar än jag egentligen borde, och det värsta är att imorgon (och någon dag i helgen) ska jag till Marieberg, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0