2010-03-22 kl. 21:54:28

Tonight

Nyss hemkommen från kvällens andra runda till André. Jag och Erik åkte och umgicks lite med Victoria och han, sen gick vi hem och jag hann bara innanför dörren innan jag kom på att jag hade glömt min väska och var tvungen att springa tillbaka och hämta den.

Nu ligger jag i sängen, ska nog snart sova. Är som sagt ledig imorgon men kommer nog ändå lägga mig rätt tidigt ikväll.. Är helt slut. Och så slipper jag sova bort hela morgondagen också.

Tror att jag nog har bestämt mina helgplaner också. Fredag, hem till Wictor och fira han för andra gången haha. På hans riktiga födelsedag. Och lördagen blir antagligen hem till Jessica och fira henne. Många födelsedagar nu.. Sarah fyller också på fredag btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0