2010-03-25 kl. 14:00:31

Torsdag!

Heheheheeee jag menade såklart ONSDAG i mitt senaste inlägg. Ska ändra så fort som möjligt (a)

Är som sagt ledig idag, än en gång sov jag bort halva dagen. Vaknade strax innan ett tror jag.. Kul att jag säkert kommer försova mig imorgon och inte får träffa Emelie & Nadja då :( Aja.. Idag? Har ingen aning om vad som händer så om någon har några förslag så är det mycket välkommet.

Annars borde jag väl egentligen plugga.. Har både matte, svenska och engelska att göra. Men jag orkar inte, får ingen motivation till att plugga när jag inte ens går linjen jag vill gå.

Aja, fick nyss lite planer för dagen. Drar till Isabell nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0