2010-03-24 kl. 23:38:11

Onsdag!

Not really in tha blogging-mood om vi säger så. Vet inte varför, är bara inte det.. Men tänkte ändå vara snäll och göra en liiiiten liiiiiiiten uppdatering om min så otroligt spännande dag.

Anyway. Min dag har väl bestått av en halv engelskalektion, ett studiebesök på rådhuset som jag inte ens behövde gå på och slutligen mys hemma hos Isabell & Sophie med dom och Kajsa. Vi gick även ut en sväng på kvällen, sen in igen och kolla på Andra Avenyn. Till slut kom jag hem och nu ska jag väl snart sova. Och så är jag ju som sagt ledig imorn! Yeeees! Puss&godnatt.


Kul att jag verkligen måste anstränga mig för att komma ihåg vilken dag det är idag..

Kommentarer
Postat av: Martina

igår var det onsdag, idag är det torsdag :D

2010-03-25 kl. 07:44:04
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0