2010-03-02 kl. 22:34:57

U better keep on walking

Ujujuj, jag är helt slut efter den här dagen. Praktik 08.00 - 15.00 och så fort jag kom hem från praktiken kom Anette och Ella och efter det har det bara varit matlagning, tårtbakning, skridskoåkning, tv-spelande och busande i massor. Oscar var här en sväng också, jag fick presentkort på Gina Tricot på 500:- av honom. Perfekt! Tack så mycket. Nu har precis Anette och Ella gått och lagt sig och det ska jag också göra snart, tänkte bara uppdatera mig och läsa lite bloggar först, så jag inte helt isolerar mig från omvärlden.

Imorgon är det skola, har en liten engelskalektion som nog kan vara bra att gå på. Or not. Men efter det ska jag nog upp på stan med Sarah iallafall, förhoppningsvis går hon med på att äta på Kina Muren också hihi. Sedan när jag kommer hem ska jag nog åka till Erik och fira min födelsedag där litegrann eftersom allt annat firande redan är gjort.

Ja, födelsedag ja. Jag fyller sjutton år imorgon. Det känns inge vidare, sjutton är en värdelös ålder.. Vid femton får man köra moppe, traktor, knulla. Vid sexton får man övningsköra. Vid sjutton får man ingenting. Vid arton får man ta körkort, gå på krogen, köpa tobak om man nu vill det. Och framförallt är man vuxen. Det finns en hel värld som väntar från det att man fyller arton, och jag längtar något så grymt mycket! Men som Julia sa, det är väl alltid roligt att fylla år. Jag antar det, även fast jag kanske inte håller med så mycket..

Anyway, nu ska jag återgå till bloggläsning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0