2010-05-27 kl. 14:53:24

Mönstereleven her self

Har pluggat sate enda sedan jag kom hit, är hos Erik. Har nu bara en och en halv läslogg kvar och några frågor utöver det. Tror faktiskt att jag kommer klara det, yeeeees!

Som ett litet plus i kanten fick jag VG+ på nationella och det lutar åt MVG i slutbetyg i Matte A, yeeeees!! Så sjukt jävla glad är jag. Och om bokrecensionen går bra så blir det nog MVG i Svenska A också, Engelska A också om jag får MVG på uppsatsen.. Hoppaaaas! Har aldrig presterat så här bra i skolan..
I'm so fucking proud of myself!

Erik jobbar, om några timmar ska vi åka till Marieberg och köpa en dator åt mig, yaaaaaaaay!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ah vad duktig du ääär!

2010-05-27 kl. 15:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0