2010-11-23 kl. 17:40:30

Dag 2 - min första kärlek

Det här blir tufft, i guess.

Min första kärlek.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Fast det är väl slutet som blir svårast. Whatever, here we go!

För drygt två år sedan började vi träffas, jag och Erik. Eller träffas och träffas, egentligen träffades vi inte alls mycket innan vi bestämde oss för att det skulle vara vi. Vi var väl nykära mycket längre än många andra och hade det hur bra som helst i ca ett år och åtta-nio månader eller något. Efter det gick det väl inte riktigt som det skulle.. Något gick snett och jag tror att jag förändrades mer än vad han gjorde. För ca en månad sen bestämde jag mig för det svåraste jag någonsin gjort, jag gjorde slut. Sjukt jobbigt har det varit och det är det än idag. jag blir tårögd just nu när jag skriver det här så jag tror det räcker så här. Kan inte utveckla mycket mer för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0