2010-11-16 kl. 17:10:45

Exhausted

Jobbat sju till fyra idag också, det blir roligare för varje dag. Så himla skönt! Jag hade verkligen asnegativ inställning innan jag började praktiken men det är så jäääävla skönt att det inte är så längre! Haha, idag satt jag och löste korsord med pensionärerna och ville knappt gå hem hahah. Dom är ju världens sötaste! Fick vara med sjuksköterskan och byta en kateter också, intressant haha ;) Sen så är det asskönt att det är en timvikarie som är i min ålder, två år äldre, som också är där. Hon har varit med båda dagarna nu så det är skönt att ha nån i sin egen ålder bland alla femtioplussare haha! Ne men ja ni fattar. Imorgon är första dagen min handledare är med förresten. Har varit utan henne två dagar så det ska bli rooooligt. I think. Tycker om dom flesta som jobbar där, eller alla tror jag nu.. Hahah jag vet Julia, men det har ändrats nu på eftermiddagen. Hoppas jag!

Men är sjukt trött så nu ska jag sova en stund sedan ut på promenix med massa girls. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0