2010-11-09 kl. 22:29:50

You know we're superstars



Jag är så jääääävla glad att jag har lärt känna dig världens bästa Sarah! Vi har jämt så sjukt jävla unbelieveble roligt när vi är tillsammans och vi är verkligen precis likadana som personer. Vi båda har lika förjävligt temperament och ryter till ordentligt om vi blir irriterade. Det är ju ett under att vi har inte rykit ihop än? Hahah det är tur att vi alltid står på samma sida och har för det mesta alltid samma åsikter och värderingar!




Jag fattar nästan inte att det är möjligt att träffa en person som är så jävla lik en själv i sättet. I mean, vi båda lyckades på något jävla konstigt vänster hamna på WUC, i samma klass så klart. Vi båda fick för oss att byta till Omvårdnadsprogrammet på Risbergska skolan, i samma klass så klart. Vi båda har ett sjukt hundintresse (haha). Precis som det faktum att vi båda två har precis samma drömmar och förhoppningar inför framtiden. Så sjukt! Det måste fan ha varit ödet. Samma skola, samma klass som båda var helt jävla fel! Hur stor är chansen liksom?




Och en sak som är så JÄVLA bra! Vi är nästan exakt lika gamla, det skiljer bara 23 dagar mellan våra födelsedagar vilket innebär att vi har turen och kan göra nästan precis allt tillsammans :D Som just nu har vi börjat på körskolan tillsammans, och inför sommaren 2011 har vi tuuuusen grejer planerade! ÅH det ska bli så jävla roligt! Hoppas verkligen att allt går vägen för oss nu! Det blir i så fall helt klart en erfarenhet for life. Så jävla kul att jag får dela det med dig!

Anyway, ville bara säga att jag är sjukt glad att jag har dig Sarah!
Du är helt klart en utav mina bästa vänner och du är så jävla braaa, du
är verkligen någon man kan vända sig till i vått och torrt, ställer alltid upp
när man behöver en vän som dig, no matter what! Thank u for that hun!
I just want you to know that i would always do the same thing for you!
Jag älskar dig väldigt mycket vännen! ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

ÅÅÅH vad gullig du är gumman... Du är helt klart den bästa av dom bästa! Jag är otroligt glad att just du och jag träffades. Att bara tänka tanken på att inte fått träffa dig skrämmer mig.. Du är så jävla underbar.. Och allt roligt vi ska göra tillsammans 2011 det är GALET!! :DD

Du är en sån fin person och jag älskar dig otroligt mycket, det ska du veta! Jag kommer alltid ställa upp på dig och kommer alltid stå vid din sida!

DU är bäst! jag älskar älskar älskar dig bästavän! <3<3

2010-11-10 kl. 01:45:33
Postat av: Sarah



ÅÅÅH vad gullig du är gumman... Du är helt klart den bästa av dom bästa! Jag är otroligt glad att just du och jag träffades. Att bara tänka tanken på att inte fått träffa dig skrämmer mig.. Du är så jävla underbar.. Och allt roligt vi ska göra tillsammans 2011 det är GALET!! :D

Du är en sån fin person och jag älskar dig otroligt mycket, det ska du veta! Jag kommer alltid ställa upp för dig och kommer alltid stå vid din sida!

Jag älskar älskar älskar dig bästavän <3<3<3

2010-11-10 kl. 01:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0