2010-10-23 kl. 16:10:24

And again

1. VAD HETER DU?
- Josefine

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
- Svarta och vita

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
- Tvprogram

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
- Var med Isabell och Emma

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
- Choklad

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
- Grått och kallt

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
- Jonas

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
- Typ håret och ansiktet

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
- Ingen skickade, men snodde av Christine så ja det gör jag väl ;)

10. HUR MÅR DU IDAG?
- Som alla andra dagar den senaste tiden

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
- Sodastreamad hallonsoda

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
- Antagligen Aquatini melon eller Bacardi breezer mango

13. FAVORITSPORT?
- Dans om det räknas? Och boxning!

14. HÅRFÄRG?
- Redhead

15. ÖGONFÄRG?
- Gröna? Vet inte alla möjliga

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
- Solnedgång, soluppgång har jag nog aldrig upplevt

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
- Martina, 20, blodsyster ♥

18. FAVORITMÅNAD?
- Ingen

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
- Säg det.. Det var väl Resident Evil 3d, eller i Rymden finns inga känslor

20.TUR NUMMER?
- 15 (Nej, inte för att det var min och Erik's dag, utan för att Martina hade det när hon var liten och jag ville vara precis som henne så jag tog det också)

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
- Lördag

22. FAVORITHOBBY
- Eeehhh, shoppa?

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
- Nej, det tror jag inte

24. FAVORITLÅT(ar)?
- Men maaassvis

25. SOMMAR ELLER VINTER?
- Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
- Both

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
- Haha nej

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- Ingen

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- Men åh

32. HUR BOR DU?
- Inte som jag önskar

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
- Ingen

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
- Har ingen

35. FAVORITSPEL?
- Jag har aldrig.... hähäää

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
- Nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
- Aaah

38. ÄR DU ROMANTISK?
- Ja om jag vill

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
- Nej

40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
- Sova

41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
- 16.10


Kommentarer
Postat av: syster

<3

2010-10-23 kl. 23:04:35
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0