2010-10-01 kl. 17:20:35

Bad day

Är så trött på folk idag! Förstår inte hur vissa orkar med sig själva..

Aja, utöver det har det väl varit en normal dag.. Hade en idrottslektion, satt med på en mattelektion utan anledning, eller jag väntade på Sarah men efter en timme sa hon att hon inte skulle med.. Så då drog jag vidare till Virginska och där vände allt! Mötte upp Matilda och sedan blev det raka vägen in i salongen (observera att klockan var tolv här) och klippa, schamponera, färga och styla! Har toppat håret nu och fyllt i färgen nu så jag är nööööjd! Fick lite lockar på slutet också, tänk om jag kunde göra såna själv? Köpte med mig en röd inpackning hem och hela kalaset gick på 349 kr! Helt sjukt bra, 100 kr för klippning, 100 kr för färgning och inpackningen kostade 149 kr. Som hittat! Hit kommer jag definitivt gå och klippa mig igen.

Ikväll dååå?
Det verkar som vanligt som att ingenting händer. Har några alternativ men eftersom en viss idiot till pojkvän inte kan svara i telefonen så kommer väl dom gå åt skogen också. ROLIGT VÄRRE! Sug dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0