2010-10-12 kl. 19:09:10

Bara bullshit, läs inte

Fyfaaaaaaaan, jävla IDIOT!!!! Varför kan jag aldrig bara bestämma mig för en sak och sen stick with that? Neeee självklart ska jag vela och hålla på. Förvånar mig fan inte ett dugg! Och om jag nu bestämmer mig för vad som är rätt, varför är jag då så jävla rädd vad andra ska säga och tycka? Jävla tönt jag är! FAN ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Åh jag vill bara skrika och gråta och fan vet vad. Jag vill bort från allt.. Varför har jag inte körkort? Varför har jag ingen kompis långt bort jag kan åka till?

I helgen tänker jag iallafall vara hemma hos Sarah med henne och Mirjam och hoppas på att få dränka mina sorger. Åh orkar fan inte med det här längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0