2010-10-23 kl. 15:32:39

Boooored

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? Ja, konstigt nog
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, men attraktion
Hur många har du varit kär i? En
Är du kär just nu? Jag vet inte..

- Tio frågor om dig själv

Fullständigt namn?
Ida Josefine Kjellberg
När fyller du år? 3 mars
Några piercingar? Tungan, näsan, naveln och öronen
Vad har du på dig just nu ? Mjukis"dress"
Vilken årstid är bäst? Höst, om det inte regnar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Det vet jag nog inte riktigt längre 
Vad tycker du mest om hos dig själv? No idea
Vad är du bra på? Vet inte
Vem älskar du mest på denna jorden? Mina vänner, i guess 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon


- 10 frågor om idag

Vad har du gjort? Sovit typ
Vad ska du göra nu? Ingenting
Har du gjort något dåligt idag? Ätit choklad
Har du varit i skolan idag? Nej


- ANNAT

Hur mår du just nu? Det är väl som det är..
Har du piercat dig? Ja, x antal gånger
Är du hungrig nu? Nej
vad är klockan nu just nu? 15.27
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, blogg.se

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Jonas
Vem ringde du senast? Isabell
Vem sms:a till dig senast? Isabell eller Julia
Vem sms:a du till senast? Isabell

- ÖVRIGT

Gillar du punk? Ibland
Har du sminkat dig idag? Nejj

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? Den som spelas på reklamen på tvn
Vilket är ditt favoritband/artist? Väääldigt olika
Vad gillar du för musik? Väääldigt olika

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? Haha men ja
Har du fler än 3 jeans? Ja fast alla är typ trasiga eller fula
Har du fler än 5 tröjor? Nee, håller mig till en.. Ellerth?

- SMINK OCH HÅR 

Använder du mascara?
Ja
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? Jag älskar ögonskugga <3
Använder du kajal? Igår gjorde jag, oftast inte
Använder du hårspray? Det händer
Använder du volymspray? Nej
Använder du mousse? Nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Nej
Använder du foundation? Ja
Använder du rouge? Sometimes
Uppsatt hår eller hängande? Utsläppt, uppsatt lugg ibland
Plattar/lockar du håret varje dag? Nej verkligen inte

- KÄRLEK


Är du kär just nu? Jag tror inte det..
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? Det var ett tag sen..
Är du romantisk? Om jag vill så
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu är det ganska skönt att vara singel efter två år, men förhållanden är väl ändå det bästa.. Så länge man är kär. 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha det har jag säkert
Vem sov du senast bredvid? Sarah
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Erik
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Aldrig
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Kanske om jag låg på dödsbädden
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Så länge man kan bära upp det och ser bekväm ut i kläderna så funkar det mesta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0