2010-10-05 kl. 18:51:13

Boxning

Idag var det skola som vanligt, först Stig-lektion och sedan idrott som kan ha varit den jobbigaste idrottslektionen någonsin. Vi körde boxning med intervaller, höga knän - olika boxar - spark - box igen osv. Faktiskt asroligt! Dock har jag världen sämsta kondition haha, men det var sjuuuukt skönt efteråt! Jag och flera tjejer i klassen funderar faktiskt på att börja på boxning. Det vore roligt! Och nu när jag har slutat röka så kanske jag får bättre kondition också, haha!

Hade egentligen tänkt ta en liten powerwalk ikväll men det känns faktiskt som dagens träningspass räcker för dagen. Jag kommer nog ha tillräckligt med träningsvärk ändå imorgon ;)

Efter skolan blev det lite rännande på staden med Johanna och efter det åkte jag hem och bakade kladdkaka. Men åt bara en minibit.. Konstiga jag, vill baka men inte äta haha!

Ikväll skulle jag egentligen ha åkt på Sannamarken, men orkade inte så det blir en lugn kväll. Ska ta ett bad och senare blir det Desperate Housewives och Cougar town. Bänkar mig framför tvn med andra ord!

Nu - badet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0