2010-10-29 kl. 13:34:31

Fetdiss

Jag kan ju inte påstå att jag tycker så jättemycket om nelly.com nu. Jag beställde i måndags, och allt var som det skulle. Så får jag mejl idag om att över halva beställningen är slut i sortimentet? Så då ska dom skicka bara dom rosa skorna och en ögonskugga, nej då kan jag fan skita i det och det har dom fått veta också. Skickar dom någonting ändå så kan dom fetglömma att dom får betalt. ÅHHH! Jag som längtade som fan efter dom lila skorna..


UPDATE: Fick svar att jag kunde skicka tillbaka paketet när den kom, men jag svarade argt att jag inte ens tänkte hämta ut det.. Tio minuter senare trillade detta ner i mailboxen:
 
Hej Ida Josefine Kjellberg, tack för ditt mail!
Vi gör ett undantag till dig och vi tar ej betalt för paketet som kommer tillbaka till oss. Det returneras automatiskt till oss.
Ha en fin dag!

That's what i'm talking about, bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0