2010-10-07 kl. 22:03:21

Fresh start

Efter världens sämsta dag någonsin så har jag nu ryckt upp mig lite och kollat på Kenza & Tyra show. Rätt så roligt faktiskt!

Har också insett att jag helt enkelt får leva med att allting går emot mig, det är jätteroligt hehehe. Näe inte riktigt, men blir bara så jävla trött på allting! När ska någonting gå som jag vill egentligen? Det känns som att dom senaste två åren har gått rakt åt helvete.. Med vissa undantag då. Jag önskar bara att någonting riktigt bra hände, så jag får lite motivation igen! Nu är alla dagar likadana: går till skolan för att jag måste, kanske spenderar lite pengar på något värdelöst plagg jag aldrig använder, åker hem, pluggar för att jag måste, sover. Kul liv va? Ne inte direkt. Jag vill ha en nystart!!!! Det är vad jag drömmer om.


Jaja, ska sluta whina nu och gå och lägga mig. Imorgon ska jag träffa världens sötaste Linnéa som jag inte har träffat sedan vi slutade nian tror jag.. Förutom en snabbis på Marieberg för någon månad sedan. Det ska bli roligt, vi ska bänka oss på någon restaurang och antagligen bli kvar där hela eftermiddagen och kvällen. Mysigt!

Nu - sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0