2010-10-28 kl. 22:21:44

I'm not ready to quit

Chalalallaalaa, jag sov ju som sagt ett par timmar när jag kom hem förut. Vilket jag ångrar nu, det skulle jag inte ha gjort för det har resulterat i jääääääääättemycket överskottsenergi som jag inte har en aning om vart jag ska göra av. Borde använda en del av den att gå och kissa för just nu kommer det i brallan när som helst heheheee.

Imorgon dååå? Fredag, helg, lov och allt. Min fredag kommer se ut som så att jag ska börja dagen med lite bugg i skolan och sedan parta vidare med Victoria och André och... waaaaaaaaaaaaaait for it.................. Erik! Det trodde ni inte va? Så äre iallafall. Så får vi väl se vad som händer, ska hem till Erik först och förfesta lite (iallafall Erik och André) verkar det som. Sedan bär det nog av mot staaaden. Kan bli en kanonkväll, det ska bli så ROLIGT att umgås med Victoria :D Är verkligen astaggad nu hahaa. I just hope that nothing bad happens. Hehh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0