2010-10-24 kl. 23:41:00

Kvällsfunderingar

Klockan är snart tolv och jag har precis kladdat på en ansiktsmask och lagt mig i ett bad. Nej, jag är inte som alla andra.. Men vad gör man inte om man har svårt att sova (inte för att jag har försökt..) och ändå behöver tvätta håret? Svaret är ganska enkelt va?



Jag ska tatuera mig.. Vet tre saker jag vill göra so far; text på handleden, nacken och en liten bakom örat. Antagligen mitt stjärntecken, och det blir också den att börja med. Vill inte ge mig in på nånting och sedan upptäcka att tatueringar är inget för mig och då stå där med en fet tribal eller nåt på armen som inte går att dölja. Men iallafall, detta kommer antagligen ske på höstlovet och det blir inte så dyrt heller. Can't wait!



Tänker du någonsin på mig? Do you ever miss me?



När fan ska det dyka upp en lägenhet åt mig egentligen? :( Jag vill börja om på nytt med ett eget liv där bara jag är in charge. Det kräver ju att jag blir arton också men nu är det bara fyra månader och några dagar kvar så jag är snart där!



Kanske borde sluta blogga i badkaret nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0